Forum

Forum - Nieuws&politiek - Pvda kamerleden steunen homofobische turkse vrouw

Pvda kamerleden steunen homofobische turkse vrouw
Gepost door: rageakid999 gepost: 18-03-2013 00:00:37
http://nos.nl/artikel/485670-oproep-aan-islamitische-ouders.html

De 2 PvdA kamerleden lijken zo de intollerante van de vrouw te accepteren, overigens gaat het niet om omstreden kamerleden.

Dhr. Tunahan Kuzu is namelijk al eens opspraak geweest over een zorgverzekeringreclamespotje in turkije

Goed 2 uur verder nadat ik dit tijdens het NOS journaal hoorde heb ik maar meteen dit gepost op tumblr http://joeridamianonpolitics.tumblr.com/post/45620341905/tweet-homofobie-de-pvda-uit

Een kwartiertje na de uitzending had ik al wat over de PvdA geschreven.
http://joeridamianonpolitics.tumblr.com/post/45618123786/pvda-is-de-sociale-ethiek-kwijt

Gepost door: dechaotik gepost: 18-03-2013 07:46:01
Volgens mij heb jij et artikel niet helemaal goed gelezen...
Gepost door: andy gepost: 18-03-2013 08:14:07
Gepost door dechaotik op 18-03-2013 07:46:01Volgens mij heb jij et artikel niet helemaal goed gelezen...

Gepost door: slachtofferhulp gepost: 18-03-2013 16:26:47
ik geloof dat een stevige facepalm hier wel op z'n plaats is?
Gepost door: rageakid999 gepost: 18-03-2013 17:53:57
Nee hoor, de openlijke uitspraken leveren indirete steun aan het homofobische standpunt van de vrouw dat turkse kinderen niet mogen worden opgevoed door homostellen.

Ik zie nergens de betreffende PvdA kamerleden van dit belachelijke standpunt afstand nemen.
Eigenlijk vind ik simpelweg de indirecte goedkeuring voor dit soort homofobisch gedrag genoeg aanleiding tot actie.
Gepost door: dechaotik gepost: 18-03-2013 19:16:41
Ok, waarschijnlijk is hierop in gaan zonde van mn tijd, maar je kraamt zoon enorme onzin uit dat ik et niet kan laten.

Zoals het motto van de 2 PVDA''ers blijkt te zijn. 'Stop de verontwaardiging, neem verantwoordelijkheid'. De 2 heren doelen dus op het feit dat er te weinig islamistische pleeggezinnen zijn om alle islamistische kinderen die nieuwe dak boven hun hoofd nodig hebben te herbergen. Dus mocht je binnen de turkse gemeenschap niet willen dat een islamistisch kind bij, niet-islmamieten of bij homos terecht komt, ze zichzelf maar als pleeggezin moeten aanbieden om die islamitische kinderen een thuis aan te bieden. Ipv vanaf de kantlijn kritiek te geven. Niks homophobies aan verder.Juist niet, het wijst met een kritische vinger naar de islamitische gemeenschap hier in NL.
Gepost door: asozial gepost: 18-03-2013 22:37:56
volgens een bericht op joop.nl komt dit hele verhaal over pleegkinderen uit de koker van een aanhanger van de grijze wolven(turks nationalistische organisatie):

http://www.joop.nl/leven/detail/artikel/20087_aanhanger_grijze_wolven_achter_oproep_yunus_demonstrat
Gepost door: dechaotik gepost: 19-03-2013 08:15:14
Ik ken dat Joop.nl niet, maar als het idd uit de richting komt van de grijze wolven zou het me niks verbazen.

Sowieso is het toch een raar verhaal. De ouders van Yunus, of weet ik veel hoe die heet, worden uit de ouderlijke macht gezet ivm mishandeling. Dat gebeurt echt niet zomaar. Nu, jaren later, word er opeens een drama gemaakt over het gezin waar de jongen in terecht is gekomen. Dat hij bij een lesbisch stel terecht kwam was ook al jaren bekend. Tevens zijn er in het pleeg gezin nooit gekke situaties gemeld. Nu opeens is het een issue... Beter bij een lesbisch stel wonen dan in elkaar geslagen worden door je ouders lijkt mij.
Gepost door: andy gepost: 19-03-2013 20:22:01
Respect voor het proberen, denk alleen niet dat het kwartje zal vallen.
Gepost door: dechaotik gepost: 19-03-2013 23:29:51
Hehehe, vrees dat je gelijk hebt. Ik heb dan nu al spijt van mn poging.....
Gepost door: wokkel gepost: 21-03-2013 08:42:04
Toch wel typisch dat de pvda'ers direct zeggen: Word zelf pleegouder, dat voorkomt dit soort praktijken in de toekomst.
Ze hadden ook kunnen zeggen: Erdogan fuck off. Het zijn misschien lesbo' s maar wel goede ouders die hun kinderen niet slaan of verwaarlozen. Zo rollen wij in Nederland.
De primaite reactie was weldegelijk gericht op het homofobe Turkse sentiment en niet op het belang van het kind in kwestie. Deze pvda politici waren in mijn ogen populistische politiek aan het bedrijven over de rug van een bijzonder kwetsbaar kind.
Gepost door: tedje86 gepost: 21-03-2013 17:17:18
ach gossie toch, en een topiek op punx.nl maken helpt natuurlijk tegen die homophoben en "corrupte politici"..

Ze hebben wel meer geld, een groter huis met leukere buren (dus geen tokkies zonder diploma's) en waarschijnlijk een knappere vrouw dan jullie punxers HA-HA !

Gepost door: dechaotik gepost: 21-03-2013 17:28:59
Tering, jij hebt het door! Slimmerik!
Gepost door: rageakid999 gepost: 29-03-2013 09:12:30
Gepost door dechaotik op 19-03-2013 08:15:14Ik ken dat Joop.nl niet, maar als het idd uit de richting komt van de grijze wolven zou het me niks verbazen.

Sowieso is het toch een raar verhaal. De ouders van Yunus, of weet ik veel hoe die heet, worden uit de ouderlijke macht gezet ivm mishandeling. Dat gebeurt echt niet zomaar. Nu, jaren later, word er opeens een drama gemaakt over het gezin waar de jongen in terecht is gekomen. Dat hij bij een lesbisch stel terecht kwam was ook al jaren bekend. Tevens zijn er in het pleeg gezin nooit gekke situaties gemeld. Nu opeens is het een issue... Beter bij een lesbisch stel wonen dan in elkaar geslagen worden door je ouders lijkt mij.

joop.nl is het politieke blog van de VARA .
Het is inderdaad niet vreemd dat er grijze wolven zich in de discussie begeven, al flinke tijd terug is er door heel goed onderzoeks werk van de KAFKA en 2 journalisten die dit werk adopteerde en publiceerde wat van de activiteiten van grijze wolven in kaart gebracht. http://afa.home.xs4all.nl/comite/artikel/artikel153.html Ik kan je in iedergeval wel vertellen dat wat op joop.nl over de beheerder van leeshetnu.nl aardig klopt naar mijn weten. Ik heb de zoon van de eigenaar van een turkse TV zender wel eens over hem gehoord (paar keer mee gejamt metal/hardcore bandje) toen we het over extreem rechts hadden in turkije. Die TV zender heeft dus een studio in Rotterdam.

Grijze wolven zijn wel (weer) een groeiende politieke macht in Turkije. Teminste dat zeggen de mensen met een Turks paspoort in mijn omgeving. Dus we weten simpel weg niet wat komen gaat.

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd.

Terug naar het Nieuws&politiek-forum.

© copyright 2002 - 2017 Punx.nl - Gebruikersovereenkomst - Adverteren - Contact - Crew