Forum

Forum - Algemeen - Chaotik's revenge fanzine online

Chaotik's revenge fanzine online
Gepost door: dechaotik gepost: 04-03-2013 08:30:48
11 jaar geleden begon ik een d.i.y punk fanzine. Eerst was het bedoelt om alleen lokaal te verspreiden. Het was in de tijd dat het hele punk gebeuren steeds groter werd in en rondom Hellevoetsluis. Ik dacht door een klein zinetje uit te brengen met enkel wat interviews en reviews ik het wat meer aan de ''man'' kon brengen.
Het groeide uit tot een volwaardig fanzine met niet alleen wat band interviews en reviews maar ook met artikilen, columns, vega recepten, strips enzovoorts.

Maar goed, in de tussentijd werd het internet steeds groter en schakelde veel fanzine makers over naar een online fanzine. Dit liep stukken beter dan een papieren fanzine.

Uiteindelijk werd het mij te veel werk om mn fanzine uit te brengen op papier. Kost ook klauwen vol geld om dat ding overal naartoe te versturen. Dus mn zine stierf een langzame dood.

Jaren later, mn type vingers krijgen weer jeuk, dus ben ik naar alternatieven gaan zoeken om toch mn fanzine uit te kunnen brengen. Ik kwam uiteindelijk bij worldpress terecht. Dus, na jaren treuzelen, is Chaotik's Revenge ook online te lezen. Er staat nu nog maar 1 artikel op, maar in de loop der tijd zal ik em weer vol klappen met album/gig reviews, interviews, artikelen, vega recepten, columns en wat dan ook. Dus check die shit en subcribe!

http://chaotiksrevenge.wordpress.com/
Gepost door: vickyleandros gepost: 04-03-2013 09:32:42
Kan je aub even laten weten als het artikel "van werken krijg je kanker" er op staat?
Gepost door: dechaotik gepost: 04-03-2013 12:37:35
Doe ik!
Gepost door: dechaotik gepost: 04-03-2013 16:56:40
I put some music reviews on my Chaotik's Revenge blog.
Birdt - Place for one day
Landverraad - No love for a nation
Oldseed - Saving throw verses
Buiten Gebruik - st
Gispy Rufina - Talking space

I'am busy on a GMO seeds article and an interview with an awesome band!! So keep your eye on the blog, good shit is happening!
If you want your music reviewed just send me a message. For now, go and read! (And subcribe of course!)

Gepost door: dechaotik gepost: 07-03-2013 14:56:30
I added a review of the awesome band Secular Plague from France! If you want you band, fanzine, magazine, book, gig, whatever reviewed contact me. Only D.I.Y stuff will get reviewed though. No thanks for Idols losers.
Gepost door: lauraa gepost: 07-03-2013 21:01:10
Laat de grammar nazis t maar niet horen!
Gepost door: dechaotik gepost: 11-03-2013 16:22:11
Er staat een nieuw artikel op mn blog, inclusief spelfouencjlkjncj.

''The dirty business of GMO's''
Gepost door: dechaotik gepost: 06-04-2013 11:12:04
Naast een bats nieuwe reviews, vega recepten, een artiekel over ''Landgrabbing'' staat dr, sinds vandaag, ook een vuig interview met de duitste D-beat machine, Finisterre, online!

http://chaotiksrevenge.wordpress.com/interviews/bands/
Gepost door: vickyleandros gepost: 07-04-2013 13:19:41
Hi dechatotik, really looking forward to your article about the the causal relationship between working and cancer.
Gepost door: dechaotik gepost: 08-04-2013 10:30:49
Zit me niet zo op te jagen, straks krijg ik nog kanker van het harde werken. Het komt wanneer het komt. Of niet...
Gepost door: dechaotik gepost: 28-04-2013 11:30:42
Een interview met Active Minds staat nu op mn blog!

http://chaotiksrevenge.wordpress.com/interviews/bands/
Gepost door: dechaotik gepost: 06-05-2013 19:28:37
Heb een review geschreven op mn blog over et hardcore concertje gisteren in Eureka (Zwolle) met THIRSTETH, WHEN WALLS COLLAPSE, GROWN COLD en STRIKING JUSTICE....
Gepost door: dechaotik gepost: 14-06-2013 13:44:44
Ondertussen zijn dr 3 nieuwe columns geschreven en een berg nieuwe muziek en showtjes reviews! En en review over de pinsterlanddagen..

http://chaotiksrevenge.wordpress.com/

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd.

Terug naar het Algemeen-forum.

© copyright 2002 - 2017 Punx.nl - Gebruikersovereenkomst - Adverteren - Contact - Crew