Recensies door leden

En tevens d(r)ank aan de 020 politie, wat een berg alcohol controles, zouden ze wat vermoedt hebben???
Gepost door: pokeanddie Gepost: 04-09-08 08:12:53
leuk =) wel kk druk maar stond toch vooraan hehe :p
Gepost door: daph Gepost: 04-09-08 08:26:51
echt heel gaaf :)
Gepost door: aranea Gepost: 04-09-08 13:00:21
Super vet! en zelfs ook veel mensen die inzien dat mensen van 160 beter naar voren kunnen en je vrijwillig doorlaten :) Alles kunnen zien van deze mooie show, waarin duidleijk de moves van toen nog steeds langskomen! Top show!
Gepost door: 17yearsofhell Gepost: 04-09-08 17:19:19
JAAAAAH!! ZOOOOOW VET!! Hahahahaaaaa!!! Ik ben nog steeds helemaal vrolijk en ik denk dat dat de komende paar dagen nog wel blijft, dat zegt genoeg lijkt mij. :D
Gepost door: 17yearsofhell Gepost: 04-09-08 19:30:54
Gepost door: ediblestrange Gepost: 04-09-08 19:45:18
was super coool :D
Gepost door: misterbierfust Gepost: 05-09-08 07:53:02
heb er maar een woord voor : Geweldig
Gepost door: bettiex Gepost: 05-09-08 09:10:00
Het was wel gaaf, maar een uitverkocht HMH is nou niet mijn favoriete plaats voor zo'n concert...
Gepost door: cyber Gepost: 05-09-08 09:44:06
Vetvetvetvetvet! Wellicht over een paar jaar weer een afscheidstour. :p Dan hopelijk niet in de HMH maar een leukere zaal. Morlock Gallery in Den Haag ofzo. :D
Gepost door: uglybasterd Gepost: 05-09-08 11:20:33
jaa was gaaf! heb ze nu 1 keer gezien en das genoeg.
die zaal is veeel te groot voor rockabilly!
Gepost door: budweiser Gepost: 06-09-08 16:40:26
In één woord: SÚPER!!
Na 30 jaar nog steeds dezelfde moves en rifjes weten te combineren met geïmproviseerde solo's.. Práchtig!
Het was wel druk, maar gezéllig druk!
Nu maar hopen dat ze geen Rolling Stones achtige kant op gaan, die ondertussen al met hun 5e afscheidstour bezig zijn ofzo.. Over een jaartje of 5 een Reunion Tour zou leuk zijn! Verder is het vanaf nu genieten van de solo-projecten van de Cats!
Ze zullen ons landje gegarandeerd nog wel eens een bezoekje komen brengen!
Brian, Slim Jim & Lee, Hartstikke bedankt! en tot ooit..
Gepost door: siddelicious Gepost: 08-09-08 12:05:55
B-) het was een goede show!! Duurde wel kort ,maar het had nooit lang genoeg geduurt. Het is klote dat we afscheid moeten nemen van deze zwerfkatten. Er waren nog een hoop nummers die ik graag nog eens had willen horen maar je kan van die ouwe rockers niet verwachten dat ze 3uur door spelen. Ondanks de drukte heb ik alles goed kunnen zien en horen. Maar de H.M.H zal nooit mijn favoriete concertzaal worden , het is in 020 naast de arena, het is er duur en het personeel kan niet tappen .
Wel blij dat ik deze laatse show heb meegemaakt .
Gepost door: siddelicious Gepost: 08-09-08 12:06:06
Gepost door: siddelicious Gepost: 08-09-08 12:06:35